نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟
سرخط خبرها

داستان باورنکردنی بازگشت قایدی به استقلال

  • کد خبر: ۱۴۴۵۸۵
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
داستان باورنکردنی بازگشت قایدی به استقلال
بازگشت مهدی قایدی به چه قیمتی برای استقلال تمام شد؟

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در تابستان مهدی قایدی را در شرایطی از باشگاه الاهلی امارات برای یکسال قرض گرفت که این بازیکن توسط خود استقلال (احمد مددی مدیرعامل وقت) با رقم یک میلیون هشتصد هزار دلار به تیم اماراتی فروخته شد.
اما این انتقال قرضی با چه رقمی انجام شد؟! جواب این سوال را فتح‌الله‌زاده رقم یک میلیون و دویست هزار دلار اعلام کرد! رقمی باورنکردنی! واقعا جای سوال دارد که مصطفی آجرلو چرا حاضر شده برا بازیکنی که در اوج فوتبالش با قیمت یک میلیون هشتصد هزار دلار فروخته شد در دوران افت شدیدش باید با رقم یک میلیون دویست هزار دلار او را قرضی به تیمش بیاورد!
وقتی بیشتر به این اقدام آجرلو فکر می‌کنیم خداراشکر می‌کنیم که او رئیس فدراسیون فوتبال نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->